Booking.com

מסעדת גטו גולש – Gettó Gulyás

שתף

הלב הקולינרי של הונגריה: מסעדת גטו גולש בבודפשט

מסעדת גטו גולש, השוכנת ברובע היהודי ההיסטורי של בודפשט, היא יותר מסתם מסעדה, היא פורטל לטעמים העשירים והחזקים של המטבח ההונגרי המסורתי. מסעדת גטו גולש הפכה במהירות למקום אהוב הן על המקומיים והן על תיירים המחפשים חוויה קולינרית אותנטית.

טעם של מסורת

מסעדת גטו גולש מתמחה באוכל הונגרי, ומציעה תפריט המציג את מיטב המורשת הקולינרית של המדינה. המנה של המסעדה כמו שמה Gulyás, היא מנה שחובה לנסות. המרק ההונגרי המסורתי הזה, העשוי מבשר בקר רך, ירקות ותערובת מושלמת של פפריקה ותבלינים אחרים, מוגש מהביל חם ומלא טעם. כל כפית מספרת את סיפור השורשים הפסטורליים של הונגריה, שם מנה זו בושלה במקור על אש פתוחה על ידי רועים.

מעבר לגולש: מסע קולינרי

בעוד שהגולש הוא הכוכב, התפריט במסעדה כולל מגוון של קלאסיקות הונגריות אחרות. Paprikás csirke (פפריקש עוף) ו-Pörkölt (תבשיל סמיך הדומה לגולש אך ללא המרק) הן אפשרויות מעוררות לא פחות. המסעדה מציעה גם צדדים מענגים כמו נוקדלי (כופתאות הונגריות) וירקות כבושים שמשלימים בצורה מושלמת את המנות העשירות והבשריות. תוכלו למצוא בתפריט גם את המנה ההונגרית הקלאסית טורוש גומבוץ.

אווירה של חום והיסטוריה

האווירה במסעדת גטו גולש מזמינה כמו האוכל שלה. המסעדה ממוקמת בבניין משוחזר להפליא ששומר על הקסם של שורשיו ההיסטוריים תוך מתן אווירה נעימה ומסבירת פנים. שולחנות עץ כפריים, קירות לבנים חשופות ועיצוב הונגרי וינטג' יוצרים סביבה שמרגישה גם ביתית ומיוחדת. זה מקום שבו אתם יכולים להירגע, לקחת את הזמן ולהתענג באמת על כל ביס.

לב הרובע היהודי

מסעדת גטו גולש ממוקמת בלב הרובע היהודי התוסס של בודפשט, ומוקפת בשטיח עשיר של תרבות והיסטוריה. לאחר הארוחה, תוכלו לחקור את בית הכנסת הגדול, המוזיאונים וחיי הלילה העשירים והתוססים הסמוכים שהרובע היהודי מפורסם בהם. האזור הוא כור היתוך של ישן וחדש, מה שהופך אותו למיקום המושלם למסעדה שמכבדת את המסורת תוך אימוץ ההווה.

ביקורות ומוניטין

מסעדת גטו גולש זכתה לביקורות נלהבות הן ממבקרי האוכל והן מהסועדים היומיומיים. המחויבות  לאותנטיות ואיכות הפכה אותה לבולט בסצנת האוכל התחרותית של בודפשט. המבקרים מרבים לשבח את המסעדה על המנות הנדיבות שלה, השירות הידידותי והטעם המובהק של מנות הונגריות ביתיות. בין אם אתם חובבי אוכל או מטיילים סקרנים, ביקור במסעדת גטו גולש מבטיח חווית אוכל בלתי נשכחת.

אז בביקור הבא שלכם בעיר היפה הזו, הקפידו לעצור וליהנות מארוחה שבאמת מגלמת את רוחה הקולינרי של הונגריה.

המסעדה פתוחה כל יום, אבל כדאי להזמין מקום, במיוחד בשעות השיא, כדי להבטיח מקום במסעדה.

הזמנת מקום אונליין

פייסבוק

אינסטגרם

כתובת: Budapest, Wesselényi u. 18, 1077

ברגל - ליד בית הכנסת הגדול

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הדירה של שחר – Shachar Luxury Apartment

הדירה של שחר –  Shachar Luxury Apartment   קבלו את הדירה התאומה של עלמה דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה

מוזיאון אתנוגרפי – Museum of Ethnography

חקר השטיח התרבותי העשיר של המוזיאון לאתנוגרפיה בבודפשט המוזיאון לאתנוגרפיה השוכן בלב בודפשט הוא אוצר של חפצים תרבותיים המציע הצצה מרתקת למסורות וסגנונות החיים המגוונים

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן