Booking.com

השוק הגדול המקורה – Central Market Hall

שתף

בסוף סמטת ואצי אוצה המפורסמת נמצא השוק הגדול ביתר בבודפשט – Central Market Hall,  ובהונגרית – Nagycsarnok or Vasarcsarnok

כשנכנסים לאולם השוק המרכזי, אתם מועברים אחורה בזמן לימי הזוהר של בודפשט. יצירת מופת אדריכלית זו נבנתה בשנת 1897 ועוצבה על ידי האדריכל הנודע Samu Pecz.

החזית הניאו-גותית שלו ומבנה הברזל היצוק המפואר שלו יוצרים מראה מרשים, בעוד רעפי הגג הצבעוניים של קרמיקה Zsolnay מוסיפים יופי לקו הרקיע.

בפנים, השוק הוא מוקד הומה של פעילות. קומת הקרקע היא אוצר של תוצרת טרייה, בשרים ודגים, המציגה את השפע של החקלאות ההונגרית. תמצאו דוכנים שופעים בסוגי פפריקה תוססת, עשבי תיבול ריחניים ומגוון גבינות. זהו תענוג חושי, שבו אתם יכולים לטבול במראות, קולות ובריחות של המורשת הקולינרית של הונגריה.

תענוגות קולינריים

לחובבי האוכל, היכל השוק המרכזי הוא לא פחות מגן עדן. הקומה העליונה של השוק מוקדשת לחקר גסטרונומי, עם אינספור דוכנים המציעים מנות הונגריות מסורתיות. הקפידו לנסות קערת גולאש דשנה(יש תפריט בעברית), להתענג על עוגות הארובה המתוקות והקריספיות (kürtőskalács), ולהתפנק עם נקניקיות מעוררות תיאבון מתובלות בפפריקה.

ספקים מקומיים מציעים מגוון רחב של מוצרים, מחמוצים ושימורים ועד שוקולדים מלאכותיים ומשקאות חריפים. אל תחמיצו את ההזדמנות לטעום את pálinka, ברנדי פירות הונגרי מובהק.

מלאכת יד ומזכרות

מעבר להיצע הקולינרי שלו, השוק הוא חלון ראווה של אומנות הונגרית. תוכלו למצוא דוכנים לממכר בגדים מסורתיים רקומים, קרמיקה בעבודת יד ועבודות תחרה מורכבות. אלה מהווים מזכרות ומתנות נפלאות, ומאפשרות לך לקחת חלק מהתרבות של בודפשט הביתה.

חוויה תרבותית

היכל השוק המרכזי אינו רק שוק; זו חוויה תרבותית. השוק מארח אירועים ומופעים שונים המספקים הבנה מעמיקה יותר של מסורות ומנהגים הונגריים. בין אם מדובר במופע ריקודי עם או הדגמה של יצירה, פעילויות אלו מוסיפות שכבות של עושר לביקור שלכם.

פייסבוק

אינסטגרם

כתובת: Budapest, Vámház krt. 1-3, 1093

סיור וירטואלי בתוך השוק המקורה

שעות פעילות

ראשון: 10:00-16:00

שני: 06:00-17:00

שלישי – שישי: 06:00-18:00

שבת: 06:00-16:00

קו מטרו M4 -תחנת Fővám tér/ חשמלית 47/49

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הסעות משדה התעופה בבודפשט

הסעות משדה התעופה בבודפשט – פתרון מהיר ונוח עם בודפשט איי אל מתכננים חופשה בבודפשט או ביקור בעיירה קרעסטיר? שירותי ההסעות משדה התעופה בבודפשט, המוצעים

גן האורות – The Garden of Lights

גן האורות בבודפשט: חוויה מוארת לכל המשפחה פתוח בתאריכים: 02/03/2025 – 18/10/2024 נושא גן האורות לשנת 2024: כפר הדרדסים בודפשט בירת הונגריה ידועה בנופים הקסומים

בודפשט עם ילדים

המדריך המלא לאטרקציות לילדים ומשפחות בבודפשט בודפשט היא יעד מצוין לטיולי משפחות, עם מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות שמותאמות לילדים בכל הגילאים. מהנאה במים, דרך

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן