Booking.com

טיול יומי לברך הדנובה וסלובקיה השכנה

שתף

טיול יומי לעיירות ברך הדנובה וסלובקיה השכנה 

הגעתם לבודפשט ולא עשיתם את הטיול לעיירות ברך הדנובה שלנו?

אל תפספסו את הטיול שלנו לעיירות ברך הדנובה וסלובקיה השכנה כי טיול כזה עושים רק פעם אחת ועם הטובים ביותר!

כל הסיורים והטיולים שלנו יוצאים עם מדריך ישראלי!

אז מה בטיול?

נבקר בשלוש עיירות קסומות וציוריות במרחק של כשעה נסיעה מבודפשט וניתן קפיצה לעיירה סמוכה בסלובקיה השכנה.

להלן תכנית הטיול לעיירות ברך הדנובה:

העיירה אסטרגום – הכנסייה הגדולה ותצפית על הדנובה

נצא מבודפשט לכיוון צפון מערב לעבר העיירה אסטרגום, נגיע לבזיליקה המפוארת, הגדולה ביותר בהונגריה והשלישית בגודלה באירופה, נספר את הסיפור המופלא של הבזיליקה תפקידה וחשיבותה ההיסטורי לעם ההונגרי. נתצפת על נהר וברך הדנובה ועל סלובקיה שם תוכלו לקנות עבודות יד הונגריות, ובהמשך נחצה את הגבול לעיירה בסלובקיה השכנה ונתצפת על הצד ההונגרי.

העיירה וישגראד המלכותית – טירת העננים ומזחלות ההרים

הלהיט הכי גדול בטיול! ניסע לאורך הדנובה לעיירה וישגראד המלכותית, נכנס לביקור בטירת העננים נתצפת על ברך הדנובה ממעוף הציפור ולקינוח נגלוש במזחלות ההרים המפורסמות שמתאימות לכל הגילאים (הכל כלול במחיר). 

בעיירה וישגראד נעצור לארוחת צהריים במסעדת האבירים המפורסמת. ארוחת הצהריים לא כלולה במחיר אבל יש אפשרות להזמין דרכינו מרק גולש הונגרי אמיתי במחיר של 5 אירו לסועד. חובה לעדכן אותנו עד תחילת הטיול אם אתם מעוניינים להזמין מרק גולש הונגרי כדי שנשלח למסעדה הזמנה מראש ובכך נחסוך לכם זמן יקר.                         

העיירה סנטאנדרה – עיירת האמנים הציורית 

ולקינוח נגיע עיירת האמנים הציורית סנטאנדרה, אחת העיירות היפות ביותר בהונגריה, בעלת אווירה ייחודית. נטייל במדרחוב ניכנס לסמטאות, נבקר בבית הכנסת הקטן בעולם ונשמע את הסיפור הייחודי שלו(תלוי במועדי הפתיחה), נפגוש הונגרים מקומיים שיציגו לנו את אומנותם שם תוכלו לקנות מזכרות מקומיות, נבקר במוזיאון המרציפן. כמובן ניתן לכם זמן פנוי להסתובב בעיירה הציורית.

לו"ז סיורים וטיולים 2024

⏳משך הטיול: 8-9 שעות
⏳שעת יציאה: 09:00 

 💰מבוגר: 65 אירו 

💰ילד עד גיל 12: 45 אירו 

💰5 אירו תוספת לסועד למרק גולש הונגרי במסעדת האבירים בהזמנה מראש בתחילת הטיול (אופציה בלבד).

💰ילד עד גיל 3 חינם ובתנאי שהוא יושב על אחד ההורים ולא תופס מושב.

מחיר הטיול כולל:

כניסה לבית הכנסת בסנטאנדרה(בכפוף למועדי הפתיחה), מזחלות ההרים, טירת העננים, כניסה למוזיאון המרציפן ועוד הפתעות!!!

הטיול לעיירות ברך הדנובה לא כולל ארוחת צהריים אך יש אפשרות להזמין מראש מרק גולש הונגרי במחיר של 5 אירו לסועד.

חובה להצטייד בדרכונים במהלך הטיול!

אפשרות לאיסוף מבית המלון/דירה המרוחקים ממרכז העיר, בתאום מראש וללא תוספת תשלום!!!

**אופציה לטיול פרטי עם נהג מקומי דובר אנגלית עד 8 אנשים ובתאום מראש!!!

רישום בווצאפ:
גיל 0546818813👉
איציק 0587353822👉

רישום אונליין ברך הדנובה!

נתראה באוטובוס❤️

טיול לברך הדנובה

עיקול הדנובה, או בשמו השני ברך הדנובה, הוא אחד המראות הציוריים ביותר בהונגריה, שנוצר על ידי פנייה פתאומית של הנהר בין גבעות תלולות רגע לפני שהוא מגיע לבודפשט. טיול לברך הדנובה, מחוץ לבודפשט אל האזור הכפרי כדי ללמוד על ההיסטוריה ההונגרית היא חוויה מדהימה שבגללה כדאי להשאיר את העיר מאחור. את כל הפרטים החשובים בנוגע לטיול זה תוכלו לקבל באתר בודפשט איי אל, שם ניתן למצוא מידע מרוכז ועדכני לגבי מגוון אטרקציות מיוחדות בבודפשט.

טיול ברך הדנובה והנוף שובה הלב

ויסגרד, אסטרגום וסנטנדרה הן חלק מהעיירות היפות וההיסטוריות המקיפות את עיקול הדנובה. קטע זה של הדנובה הוא מקום תיירותי מפורסם בשל שפע האתרים ההיסטוריים שבו, כולל כנסיות, שרידי מצודה, בתי מגורים ציוריים בראש גבעה ויערות המשתקפים במימי הנהר. טירת ויסגרד, הידועה גם בשם המצודה, היא מבנה משולש מימי הביניים שנמצא בראש רשימת החובה בוויסגרד. כעשר דקות מהטירה נמצא גם מסלול מזחלות בו ניתן לבקר בחורף, וניתן לכלול אותו כחלק מתוך טיול לברך הדנובה.

 

במאה ה-13, מלך הונגריה ורעייתו בנו את טירת האבן עם שלושה מגדלים מלכותיים כמקום מפלט מלכותי פרטי ומחסה בעקבות הפלישה המונגולית לאירופה. תוכלו ליהנות ממבט מחומות המצודה, הנגישים דרך שביל טיפוס תלול מאתגר אך מתגמל או נסיעה קלה, כמו גם תערוכות מימי הביניים, עבודות שעווה והטירה המשוחזרת בחלקה, היושבת על גבי גבעה תלולה המשקיפה על עיקול נהר הדנובה. בנוסף לפסטיבלים ותחרויות האבירים הססגוניות שלה, ויסגרד מפורסמת בכמה מסעדות מצוינות המגישות ארוחות דשנות.

המטרופולין ההונגרי של אסטרגום

בזיליקת אסטרגום היא הכנסייה הגדולה ביותר בהונגריה והשלישית בגודלה בעולם. הפרימאט ג'וזף מינדסנטי, קדוש מעונה של הכנסייה בתקופה הקומוניסטית, וקרדינלים בולטים אחרים קבורים בבזיליקה, מה שתורם לתהילתה.

מוזיאון הדנובה שובה הלב, הכולל תערוכות אינטראקטיביות רבות, גם כן נמצא כאן, וזהו מקום נהדר להביא אליו צעירים, שגם יכולים ליהנות במהלך טיול לברך הדנובה.

בדיוק במקום שבו פרצו הטורקים את חומות הטירה בשנת 1543, והחלו בהתקפה של 150 שנה על הממלכה ההונגרית, הוא המקום שבו נבנה המסגד הטורקי. חבל לפספס את הגן המעוצב להפליא של המסגד בזמן שהותכם באסטרגום. טיול לברך הדנובה הוא הרפתקה בלתי נשכחת ויוצאת דופן, לפרטים נוספים בקרו באתר בודפשט איי אל.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

בית מלון ברסלו – Barcelo Hotel

מלון נהדר בלב בלב הרובע היהודי וקרוב לכל מקומות הבילוי בעיר אחד המלונות האהובים על ישראלים בבודפשט ברסלו בודפשט מחבר את המבקרים עם בירת הונגריה

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים ? הסעה ? סיור ? דברו איתנו!

דילוג לתוכן