Booking.com

שייט לילה בדנובה עם מדריך בעברית

שתף

שייט קסום ומרהיב בנהר הדנובה, האטרקציה המושלמת, כולל מדריך בעברית!

 
שיט לילה: בודפשט זוהרת באורות ורומנטיקה

עם רדת החשכה על בודפשט, העיר עוברת מהפך קסום המואר באלפי אורות מנצנצים. שייט לילי לאורך הדנובה מציע מחזה עוצר נשימה, שכן נקודות הציון האייקוניות של בודפשט שטופות בזוהר אורות.

בניין הפרלמנט ההונגרי תופס את מרכז הבמה, החזית הניאו-גותית שלו מנצנצת בחושך, ויוצרת מראה שובה לב שמותיר את הנוסעים מוקסמים ביראת כבוד. גשר השלשלאות, המעוטר במנורות אלגנטיות, משליך השתקפויות מרהיבות על הדנובה, ומוסיף לאווירה הרומנטית של הערב.

כשהשייט גולש מתחת לגשרים המוארים החוצים את הנהר, הנוסעים מתכבדים בתצוגה מהפנטת של האוצרות האדריכליים של בודפשט, כולל טירת בודה המוארת וכנסיית מתיאס. הטיילת על שפת הנהר מתעוררת לחיים עם בתי קפה ומסעדות שוקקים, והאורות שלהם משתקפים מעל פני המים.

הצטרפו אלינו לערב מיוחד בו נראה את שני צדדיה של בודפשט (בודה ופשט) החצויים ע"י נהר הדנובה, במלוא הדרם ויופיים בלילה מוארים ומלאי קסם.

נשמע הסברים מרתקים וסיפורים מעניינים אודות בודפשט ותקבלו המון מידע מועיל להמשך הטיול שלכם בבודפשט המדהימה.

אווירה מושלמת וקלילה מובטחת!!!

⏳משך השייט : כשעה קסומה

⏳הדרכה מלאה בעברית
⏳ספינה איכותית, מרווחת, מקורה ומחוממת
⏳משקה אחד חינם לבחירתכם – שתייה חריפה/קלה 

💰 מחיר: מבוגר: 20 אירו

💰 ילד עד גיל 12: 10 אירו

💰 תשלום במזומן בתחילת השיט

שימו לב שהשיט בשעות החשיכה והוא נותן ערך מוסף אדיר !!!

לו"ז סיורים וטיולים 2024

***אופציה נוספת לשיט בכל ימות השבוע, שיט יום/ערב עם חברת LEGENDA

***השיט כולל שתיה אחת חינם, והסבר עם אוזניות בעברית/רוסית/ערבית ועוד שפות.

***להזמנה אונליין בקישור של אתר חברת Legenda לחץ כאן👉

רישום בווצאפ:
גיל 0546818813👉

איציק 0587353822👉

רישום אונליין שיט עם מדריך בעברית!

נתראה בסיפון🥂

שייט בדנובה

הפלגות על נהרות הדנובה מכסות את המחצית הדרומית והמזרחית של מסלול השייט הארוך של אירופה בנהר, שעדיין נמצא בשימוש היום ועובר בין אמסטרדם למזרח אירופה, תוך שהוא מאחד את נהרות הריין, מיין ודנובה. מסלולי טיול אופייניים לאטרקציה המוכרת- שייט בדנובה, עוברים בין בודפשט לאחד מנמלים רבים במעלה הזרם ויכולים להיות במעלה הזרם או במורד הזרם. מסלול אפשרי אחד לנהר הדנובה הוא טיול בן שלושה לילות מבודפשט לוינה, בעוד שמסלול אחר הוא טיול בן שבעה לילות מנירנברג לבודפשט.אם אתם רוצים להנות מהיופי שיש לנהר הדנובה להציע לכם, אבל אתם רוצים לחזור בסיום היום לחדר המלון שלכם, תוכלו להנות משייט קצר כחלק משייט קולינרי או שייט בשקיעה היפה. אם תרצו לקבל פרטים נוספים על אטרקציות אלו תוכלו לבקר באתר בודפשט איי אל.

מדוע שייט בדנובה עשוי להיות מהנה מתמיד?

  1. כשהשמש שוקעת, מספר הפלגות על נהר הדנובה עוזבות את בודפשט, מכינות את הדרך למסע הפלגה עוצר נשימה. תאורת לילה מספקת אור זהוב מהפנט מעל המבנים ההיסטוריים של העיר, כולל בניין הפרלמנט הניאו-גותי, מבצר הדייגים ועוד.

 

  1. שתו יין איכותי בכפר דורנשטיין, כפר ציורי על נהר הדנובה. זו היא תחנה פופולרית להפלגות העוסקות בנושא היין המפורסם. יין לבן הוא התוצר העיקרי של הכרמים המשתרעים לאורך הגדות השטוחות של הנהר ובמעלה הגבעות התלולות. בין היינות הלבנים האוסטריים, ריזלינג ו-Gruner veltliner הם האהובים ביותר.

 

  1. שייט בדנובה, פותח בפניכם את עולם הסיור הקולינרי של הונגריה. אתם חייבים לנסות את המטבח המקומי, בין אם זה גולאש הונגרי קלאסי, שניצל מאוסטריה או בייגלה מבוואריה. היכל השוק המרכזי בבודפשט הוא רק אחד מכמה שווקים מקומיים שבהם תוכלו לעשות זאת.

אל תוותרו על חוויה יוצאת דופן

הנופים של אירופה ההיסטורית מהסיפונים העליונים של ספינות השייט מהווים מוקד משיכה מרכזי לתיירים רבים, ונהר הדנובה בהחלט לא מאכזב אותם. תוך כדי שייט בדנובה, תחלפו על פני מספר רב של עיירות ציוריות, גבעות ירוקות מכוסות ביערות ועיירות קטנות שמרגישות קרובות מתמיד. בנקודות שונות לאורך הנהר, תוכלו לחזות בנופים עוצרי נשימה של הנוף. מידע על סוגי ההפלגות השונות שניתן להזמין בבודפשט, ניתן לקבל באתר המעודכן של בודפשט איי אל.

שעת השיט משתנה בהתאם לעונה
חורף: 18:30
קיץ:  19:30, 20:30

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

קאנוק מסאז' תאילנדי – Kánok Thai Massage

מסאג' תאילנדי מאוד מומלץ לתיירים מישראל בגלל המחיר ובזכות המחיר הזול ביחס לארץ. ככל שתתרחקו ממרכז העיר תמצאו מכוני מסאג' זולים יותר וטובים יותר. Kánok

כדור פורח – Balloon Fly

בודפשט, עיר הבירה הקסומה של הונגריה ידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה, בהיסטוריה העשירה ובנופים עוצרי נשימה. אבל אין דרך טובה יותר לחוות את יופייה של העיר

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים ? הסעה ? סיור ? דברו איתנו!

דילוג לתוכן