Booking.com

חנויות הקוסמטיקה המובילות בבודפשט, הונגריה

שתף

בודפשט, הבירה המדהימה של הונגריה, מפורסמת לא רק בזכות ההיסטוריה העשירה שלה, המרחצאות התרמיים והנופים הציוריים של נהר הדנובה, אלא גם בזכות היופי התוסס והסצנה הקוסמטית שלה. בין אם אתם מקומיים ובין אם תיירים החוקרים את העיר היפה הזו, תמצאו מגוון רחב של חנויות קוסמטיקה המציעות הכל, מאיפור וטיפוח ועד לריחות ומוצרי טיפוח לשיער.
נסקור עבורכם כמה מחנויות הקוסמטיקה המובילות בבודפשט, הונגריה, בהן תוכלו לפנק ולהתפנק.
דאגלס – Douglas
דאגלס היא רשת קוסמטיקה ובישום בינלאומית ידועה עם מספר מיקומים ברחבי בודפשט. היכנסו לכל חנות של דאגלס, ותמצאו אוצר של מוצרי יופי. ממותגי יוקרה יוקרתיים ועד לאפשרויות זולות יותר, דאגלס נותן מענה למגוון רחב של העדפות ותקציבים. אתה יכול לחקור מבחר נרחב של מוצרי קוסמטיקה, טיפוח עור, איפור, בשמים ואביזרי יופי.
די-אם dm
אם אתם מחפשים חנות אחת למוצרי טיפוח ויופי, dm drogerie markt היא בחירה פופולרית בבודפשט. עם מספר מיקומים ברחבי העיר, dm מציעה מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה, פריטי טיפוח, מוצרי טיפוח לשיער ועוד. החנויות שלהם ידועות באפשרויות התקציביות שלהן ובמגוון המוצרים הנרחב שלהן.
מולר – Müller
מולר היא רשת דראגסטור בולטת נוספת בבודפשט שבה תוכלו למצוא מבחר מקיף של מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טיפוח ופריטי טיפוח אישיים. עם המיקומים הנוחים שלה, מולר היא בחירה נוחה למי שמחפש מוצרי יופי איכותיים במחירים תחרותיים.
רוסמן – ROSSMANN
רוסמן היא רשת בתי מרקחת ותיקה שזוכה להכרה נרחבת בהונגריה. החנויות שלהם כוללות מבחר של מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טיפוח ומוצרי טואלטיקה. עם חנויות רבות בבודפשט, רוסמן היא אופציה נוחה עבור מוצרי יופי יומיומיים.
פופה מילאנו – Pupa Milano Cosmetics
מותג קוסמטיקה טרנדי המציע מגוון רחב של מוצרי איפור וטיפוח Pupa Milano. חנות זו ידועה בהיצע היופי התוסס והחדשני שלה במחירים נוחים.
איב רושה – Yves-Rocher
רשת חנויות היא חברת קוסמטיקה ויופי צרפתית המתמחה בטיפוח, איפור, ניחוחות ומוצרי יופי אחרים. החברה מפעילה מגוון רחב של מוצרים, לרבות פריטי טיפוח כמו קרם לחות, תכשירי ניקוי וסרום, וכן מוצרי איפור כגון שפתונים, יסודות ומסקרות. איב רושה מציע גם בשמים, מוצרי רחצה וגוף, טיפוח שיער ועוד. אחד המאפיינים הייחודיים של איב רושה הוא השימוש שלה במחקר בוטני ומומחיות ליצירת מוצרים עדינים לעור ומדגישים את היתרונות של מרכיבים צמחיים.
בעת ביקור בחנויות קוסמטיקה אלו בבודפשט, תזכרו כי זמינות המוצרים ומיקומן עשויים להשתנות עם הזמן. מומלץ לבדוק את המידע העדכני ביותר באתרים הרשמיים שלהם או באמצעות הקישור המצורף לפני תכנון מסע הקניות שלכם.

אין טלפון

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

בית מלון ברסלו – Barcelo Hotel

מלון נהדר בלב בלב הרובע היהודי וקרוב לכל מקומות הבילוי בעיר לגלות אלגנטיות: מלון ברסלו בודפשט ממוקם בלב אחת הערים הקסומות ביותר באירופה, מלון Barcelo

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים ? הסעה ? סיור ? דברו איתנו!

דילוג לתוכן