Booking.com

המזרקה המנגנת באי מרגיט – Music Fountain Margit Island

שתף

המזרקה המנגנת של האי מרגיט, בודפשט

המזרקה המנגנת שוכנת בתוך הנוף השלו של האי מרגיט בודפשט שוכנת פנינה נסתרת שכובשת את המבקרים עם המנגינות הקסומות שלה וכוריאוגרפיית המים המהפנטת שלה – המזרקה המזמרת. ציון דרך אייקוני זה משמש נווה מדבר הרמוני, מזמין את המטיילים לטבול בפיתוי הקצבי שלו ולאמץ את האווירה השלווה שמחלחלת באוויר.

כשהשמש מטילה את קרני הזהב שלה על מימיה השלווים של הדנובה, מבקרים ב – אי מרגיט נקראים לחקור את המרחבים המוריקים שלו. המזרקה המנגנת החבויה בינות לצמחייה עבותה וגנים פורחים, עומדת כעדות לצומת של אמנות וטבע. סילוני המים החינניים שלו רוקדים בחן באוויר, בכוריאוגרפיה לצלילי סימפוניה של מנגינות קלאסיות ועכשוויות המהדהדות דרך האי.

המזרקה המנגנת קוסמת לצופים עם תנועותיה הזורמות ותהודה הרמונית. כל הופעה היא מפגן שובה לב של יצירתיות ודיוק, כאשר סילוני המים מתנדנדים בסנכרון מושלם עם המוזיקה המלווה. בין אם אלו המנגינות המרגיעות של מוצרט או המקצבים התוססים של מנגינות עממיות הונגריות, נראה שכל תו מתעורר לחיים, משתלב בהרמוניה עם מפל המים העדין כדי ליצור חוויה חושית סוחפת.

מעבר למשיכה האסתטית שלה, המזרקה המנגנת משמשת מקום מפגש למקומיים ולתיירים כאחד, מטפחת תחושת קהילה והערכה משותפת לאמנויות. משפחות מתאספות סביב הבריכה המנצנצת שלה, ילדים מתפעלים מריקוד המים השובב בזמן שההורים מתחממים בשלווה הסביבה. זוגות מטיילים יד ביד לאורך שבילי השיש שלו, עוצרים כדי לספוג את היופי של הרגע כשהמזרקה מטילה סימפוניה של צבעים על רקע השמש השוקעת.

בנוסף לקסם היום שלה, המזרקה המנגנת מקבלת איכות קסומה כשהלילה יורד על האי מרגיט. שטוף בזוהר הרך של מים מוארים ואורות מנצנצים, הוא מטיל הילה קסומה שקוסמת לכל מי שמתבונן בה. האווירה השלווה של האי מועצמת עוד יותר על ידי ההופעות הליליות של המזרקה, היוצרות אווירה של רומנטיקה וקסם שנמשך זמן רב לאחר שהמוזיקה נמוגה אל תוך הלילה.

לאלו המחפשים הפוגה מהרחובות ההומים של בודפשט, המזרקה המנגנת מציעה מקלט שליו בו נראה שהזמן עומד מלכת. בין אם אתם באים להתפעל מהברק האמנותי שלו, לטבול את עצמכם בחיבוק המלודי שלו, או פשוט למצוא נחמה ביופיו השלו, ביקור בציון דרך אייקוני זה בטוח ישאיר רושם מתמשך על הלב והנשמה שלכם.

המזרקה המוזיקלית באי מרגיט פועלת מידי שנה בתאריכים: 31/10 – 01/05
בתאריכים 30/04 – 01/11 המזרקה סגורה!!!

מופע המזרקה המנגנת נמשך כשעה וכולל גם מופע אורות בשלל צבעים ומופע אור קולי מהמם.

שעות מופע המזרקה: 10:00, 17:00, 19:30, 21:00

מומלץ מאוד להגיע למופע ערב בשעה 21:00 ליהנות מהאווירה, שלל הצבעים באוויר מופע אור קולי ולתפוס מקום צפייה טוב.

הכניסה לאי מרגיט ברגל בלבד.

כתובת: Budapest, Margit-sziget, 1138

דרכי הגעה אפשריים:

אוטובוס קו 26 או חשמלית 4/6 עד הMargitsziget / Margit híd

חשמלית 2 עד לתחנה הסופית ומשם 10 דק' הליכה ברגל.

המידע המלא לרכישת כרטיסים לתחב"צ בבודפשט

לינק ניווט לאי מרגיט 

 

אין טלפון

המזרקה המזמרת כולל מופע אור קולי: 22:00 – 21:00
פתוח בתאריכים: 26/04 – 31/10

חינם

קו אוטובוס 26 תחנת Margitsziget / Margit híd

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

מוזיאון אתנוגרפי – Museum of Ethnography

חקר השטיח התרבותי העשיר של המוזיאון לאתנוגרפיה בבודפשט המוזיאון לאתנוגרפיה השוכן בלב בודפשט הוא אוצר של חפצים תרבותיים המציע הצצה מרתקת למסורות וסגנונות החיים המגוונים

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה נמצאת בלב העיר – ליד האוקטגון ובמרחק

חגיגות יום אישטוון – St. Istvan's Day

חגיגות יום העצמאות של הונגריה: יום אישטוון  בכל שנה ב-20 באוגוסט, הונגריה מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות, מסורות לבביות ותחושה עמוקה של גאווה לאומית כשהיא

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן