Booking.com

ויקי ברצלונה-Vicky Barcelona

שתף

הקסם של ויקי ברצלונה בודפשט, חלק מספרד בלב הונגריה

ויקי ברצלונה שוכנת בסמטת גוז'דו, לב הרובע היהודי התוסס של בודפשט. ויקי ברצלונה היא יותר מסתם מסעדה, זה מסע קולינרי לספרד, ממש בלב הונגריה. טאפאס בר ומסעדה זה צבר מוניטין בזכות האווירה התוססת, המנות המענגות והכישרון הספרדי האותנטי. בין אם אתם מקומיים או תיירים, ויקי ברצלונה מציעה חווית אוכל ייחודית שלא תרצו לפספס. העיר הידועה בסצנה הקולינרית המגוונת שלה, ויקי ברצלונה בולטת כמגדלור של התרבות והמטבח הספרדי. השילוב של מנות מעוררות תיאבון, אווירה תוססת ושירות יוצא דופן הופכים אותה למקום שחובה לבקר בו עבור כל אחד בבודפשט. מקום אטרקטיבי מאוד עבור ישראלים בבודפשט.

טעם מספרד

ויקי ברצלונה מביאה את תמצית המטבח הספרדי לבודפשט עם תפריט שמתהדר במבחר מרשים של טאפאס, פאייה ושאר מעדנים ספרדיים. מהרגע שנכנסים פנימה, העיצוב החם והכפרי, המזכיר בודגה ספרדית מסורתית, נותן את הטון לארוחה בלתי נשכחת.

טאפאסים לשמח כל חך

תפריט הטאפאס נרחב ומציע מגוון טעמים ומרקמים המתאימים לכל הטעמים.  ה-Patatas Bravas הקלאסי, פריך מושלם מבחוץ ורך מבפנים, מוגש עם רוטב עגבניות חריף ואיולי. ה-Gambas al Ajillo, סרטנים עסיסיים מוקפצים בשום ושמן זית, הוא עוד חביב הקהל, ומספק פרץ של טעם ים תיכוני בכל ביס.

פירות ים

לחובבי פירות ים, ה-Paella de Mariscos, השופע מולים טריים, צדפות וסרטנים, הוא חובה לנסות.

אווירה תוססת

האווירה בוויקי ברצלונה תוססת ומסבירת פנים, מה שהופך אותה למקום המושלם לארוחה נינוחה עם חברים או לדייט רומנטי לארוחת ערב. המסעדה מציגה לעתים קרובות מוזיקה חיה, שמוסיפה לאווירה החגיגית וגורמת לכל ביקור להרגיש כמו אירוע מיוחד. התאורה החמה, האריחים הצבעוניים וריהוט העץ הכפרי תורמים כולם לתפאורה הנעימה, אך התוססת.

שירות יוצא דופן

הצוות בוויקי ברצלונה ידוע בשירות הידידותי והקשוב שלהם. המלצרים שולטים בשפות אנגלית והונגרית כאחד, הם תמיד מוכנים להמליץ ​​על מנות או לשלב את הארוחה שלכם עם היין הספרדי המושלם. התשוקה שלהם למטבח ולתרבות הספרדית זורחת בכל אינטראקציה, מה שמבטיח שהאורחים ירגישו כמו בבית.

מיקום מרכזי

ויקי ברצלונה ממוקם בסמטת גוז'דו לב הרובע היהודי ההומה. המיקום מושלם הן עבור המקומיים והן עבור תיירים החוקרים את בודפשט. האזור ידוע בזכות ההיסטוריה העשירה שלו, השילוב האקלקטי של ברים ומסעדות, וחיי לילה תוססים. לאחר ארוחה טעימה בוויקי ברצלונה, תוכלו להמשיך את הערב שלכם בשיטוט ברחובות ההיסטוריים או ביקור באחד מברי ההריסות הסמוכים.

מסע קולינרי

ויקי ברצלונה היא לא רק מסעדה, זה יעד. הוא מציע הזדמנות להתענג על הטעמים של ספרד מבלי לעזוב את בודפשט. בין אם אתם מתפנקים בבראנץ' נינוח, נהנים מארוחת ערב תוססת עם חברים, או חוגגים אירוע מיוחד, ויקי ברצלונה מבטיחה חווית אוכל אותנטית ובלתי נשכחת.

אז בפעם הבאה שאתם בעיר, דאגו להזמין שולחן בוויקי ברצלונה ולצאת למסע קולינרי מענג לספרד.

הזמנת מקומות ישיבה  בווצאפ +36304659505 או בהודעה במסנג'ר/ אינסטגרם

פייסבוק

אינסטגרם

כתובת: Dob utca 16, Budapest, Hungary

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה נמצאת בלב העיר – ליד האוקטגון ובמרחק

חגיגות יום אישטוון – St. Istvan's Day

חגיגות יום העצמאות של הונגריה: יום אישטוון  בכל שנה ב-20 באוגוסט, הונגריה מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות, מסורות לבביות ותחושה עמוקה של גאווה לאומית כשהיא

פארקי מים ואטרקציות למשפחה בבודפשט

בואו לגלות את פארקי המים הטובים ביותר באזור בודפשט בודפשט, בירתה הקסומה של הונגריה, ידועה לא רק בזכות האתרים ההיסטוריים שלה, מרחצאות התרמיים וחיי הלילה

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן