Booking.com

חנויות טבעוניות בבודפשט

שתף

את ההמלצה הלפני אחרונה אני רוצה להקדיש לטובת קניית אוכל בחנויות, לא במסעדות. קניית מוצרים לאכילה בטיול, או במלון/דירה, או כמו שאני אוהב כשאני מגיע למדינה זולה, להעמיס אוצרות בתיק לפני הטיסה חזרה לישראל, כדי שיהיה כיף להיזכר בטיול במשך ימים לאחר החזרה לארץ. בודפשט נותנת מענה טעים וכייפי לטבעונים גם "במחלקה" הזאת. בסניפי DM השונים מצאנו את אותו מגוון צנוע של מוצרים טבעוניים, מיד פירוט. יתרון למוצרי DM – הם בוואקום ומחוץ למקרר, אז אין בעיה להתנייד איתם ללא הגבלה. חייב לציין לטובה את רשת Bio-Barat. רשת של חנויות טבע ותוספי תזונה וכד', שאמנם לא 100% טבעונית, אבל עם מקררים מסומנים שמלאים בכל טוב טבעוני. התפדחתי להוציא את המצלמה שם בזמן אמת, אז עשיתי צילום מסך מתוך צילום 360 של מפות גוגל באחד הסניפים, סתם להמחשה. סבבה לגמרי! בצילום הראשון כאן זו דוגמה לכמה מוצרים שקנינו לנו, סתם להמחשה. מספרתי את המוצרים, להתמצאות שלכם פר תיאור ומחיר.
1. חטיף נקניק סלמי טבעוני מטופו וסייטן, 50 גרם. ₪4.5=369HUF ליחידה. הוא אמנם לא "שם" לטעמי, מבחינת התנקנקות, קצת "לחמי" כזה, אבל כנשנוש באמצע ההליכה? סבבה לגמרי.
2. גוש טופו במרינדה בטעם שקד-אגוז, 200 גרם. ₪8.4=689HUF ליחידה. עוד לא פתחנו, אבל הוא נראה מעולה, ארוז בוואקום ובתוך מרינדה, נראה מבטיח. בונה עליו שיככב בתוך סנדוויץ' מושקע עם ירקות טריים.
3. נקניקיות מסייטן וטופו, 7 יחי', 250 גרם. ₪11=899HUF. גם לזה עוד לא הגענו. דורש טיגון "סגירה" במחבת ויאלל'ה לצלחת.
4. גבינת טופו למריחה, בטעם בצל. 100 גרם. ₪4.2=345HUF ליחידה.
5. גבינת טופו למריחה, בסגנון צרפתי. 100 גרם. ₪4.2=345HUF
6. גבינת טופו למריחה, בסגנון מקסיקני. 100 גרם. ₪4.2=345HUF כל גבינות הטופו הללו טעימות ממש ממש! שדרגו לנו כאן את הסנדוויצ'ים מאז שחזרנו.
7. מיני נקניקיות סייטן וסויה, בתיבול פפריקה, 8 יח', 180 גרם. ₪9.6=790HUF
8. מיני נקניקיות סייטן וסויה, בתיבול קארי, 8 יח', 180 גרם. ₪9.6=790HUF אוי, כמה שהנקניקיות הקטנות האלו מעולות! מרגיש ונטעם כמו נקניקייה, הן אשכרה שם. מה שכן, הן כאלו קטנות, הייתי צריך להביא איתי עוד לישראל.
ממש עוד קצת, 12 מכולות של צים כזה, במקרר, מה, לא ייכנס? למה להיות שליליים כל הזמן? למה? יש להם 6 סניפים ברחבי העיר (ויש חנויות טבע נוספות עם קונספט דומה). לא צריך יותר מזה כדי להסתדר בארוחות עצמאיות בדירה או במלון או בפיקניק. יש להם את כל הגבינות של ויולייף ושל חברות נוספות שלא מוכרות בארץ, ממרחים, משקאות סויה, יוגורטים, אה, וכמובן הס מלהזכיר את המגנום הטבעוני שאינו מצולם כאן ואין לנו בארץ אך קיים שם בכל מיני מרקט או פיצוציה, נמכר ב-₪6.7=549HUF. וכן, הוא יאממי של ממש… את DM תמצאו בכל רחוב שני בבודפשט. יש להם מעל 40 סניפים בעיר… בכל מקרה, הנה לינק למפה ורשימת הסניפים את כתובות ושעות פתיחה של 6 הסניפים של רשת Bio-Barat המעולה תמצאו באתר האינטרנט של הרשת או בדף הפייסבוק. יאלל'ה, חייב להודות, עשה לי קצת עצוב להקליד את כל זה בפתח-תקווה. פאק, לא אכפת לי כמה קינקי זה נשמע, אני קם עכשיו למקרר ללטף קצת נקניקיות.

אוחח… בודפשט, את בסדר, את. 🖤

שימו לב! הפוסט המדהים נכתב לפני מספר שנים ולכן המחירים ויחס ההמרה למטבע המקומי לא בהכרח נכונים, יחד עם זאת מחירי האוכל הטבעוני בבודפשט זולים מאוד מהארץ ושווים לכל כיס.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה נמצאת בלב העיר – ליד האוקטגון ובמרחק

חגיגות יום אישטוון – St. Istvan's Day

חגיגות יום העצמאות של הונגריה: יום אישטוון  בכל שנה ב-20 באוגוסט, הונגריה מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות, מסורות לבביות ותחושה עמוקה של גאווה לאומית כשהיא

פארקי מים ואטרקציות למשפחה בבודפשט

בואו לגלות את פארקי המים הטובים ביותר באזור בודפשט בודפשט, בירתה הקסומה של הונגריה, ידועה לא רק בזכות האתרים ההיסטוריים שלה, מרחצאות התרמיים וחיי הלילה

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן