Booking.com

מוזיאון האשליות – Museum Of Illusions

שתף

גלו את העולם האניגמטי של מוזיאון האשליות בודפשט

מוזיאון האשליות, השוכן בלב בודפשט, עומד כמגדלור של פליאה וסקרנות, ומציע למבקרים מסע אינטראקטיבי דרך מחוזות תפיסה ומציאות מכופפים את המוח. אטרקציה ייחודית זו, חלק מזיכיון עולמי, מספקת חוויה בלתי נשכחת שבה מדע פוגש אמנות, ומשאיר את האורחים מבולבלים ומוארים כאחד. מוזיאון האשליות בודפשט הוא יותר מסתם מוזיאון, זה מגרש משחקים לנפש. התערוכות המרתקות והמתקנים האינטראקטיביים שלה מציעים שילוב נדיר של חינוך ובידור, מה שהופך אותו לאטרקציה בולטת בעיר. בין אם אתה ילד סקרן, חובב מדע, או פשוט מחפש חוויה מהנה ומאירת עיניים, מוזיאון האשליות בודפשט מבטיח להשאיר אותך עם הערכה חדשה לפלאי התפיסה ולמסתורין של המוח האנושי.

מקום מפלט למוחות סקרנים

מוזיאון האשליות בודפשט מיועד לאנשים מכל הגילאים, מה שהופך אותו ליעד מושלם עבור משפחות, חברים וחוקרים. הוא נותן מענה לכל מי שרוצה לאתגר את חושיו ולהתעמק בעולם המרתק של אשליות אופטיות. מהרגע שאתם נכנסים פנימה, אתם מתקבלים בשפע של מוצגים שמתנגדים להיגיון ומאתגרים את תפיסת העולם סביבכם.

תערוכות אינטראקטיביות והתקנות מרתקות

אחד המאפיינים הפופולריים ביותר של המוזיאון הוא "Ames Room", חלל מעוצב בצורה גאונית שמעוות את הגודל והפרספקטיבה. כשהמבקרים עוברים בחדר, נראה שהם גדלים או מתכווצים, ויוצרים אפקט ויזואלי יוצא דופן שלעולם לא מצליח להדהים.

חביב הקהל נוסף הוא "Infinity Room", שבו מראות יוצרות סדרה אינסופית של השתקפויות, המעניקות אשליה של מרחב אינסופי. המיצב המהפנט הזה מושלם לצילום תמונות מדהימות, מה שהופך אותו ללהיט בקרב חובבי מדיה חברתית.

מנהרת המערבולת מציעה חוויה מרגשת, שגורמת לכם להרגיש כאילו הקרקע זזה מתחת לרגליכם. הגליל המסתובב הזה מאתגר את שיווי המשקל ואת ההתמצאות המרחבית שלכם, ומותיר אתכם ביראת כבוד מעוצמתן של אשליות אופטיות.

למי שמסקרן את המכניקה של המוח האנושי, "גלריית ההולוגרמה" "וחדר האשליות" ​​המציגים תמונות הולוגרפיות שובות לב ותעלולים ויזואליים תלת ממדיים. תערוכות אלו לא רק מבדרות אלא גם מחנכות את המבקרים על המדע מאחורי האשליות, ומספקות תובנות לגבי האופן שבו המוח שלנו מפרש מידע חזותי.

ערך חינוכי

מעבר לגורם הבידורי שלו, למוזיאון האשליות בודפשט יש ערך חינוכי משמעותי. זה מגשר על הפער בין כיף ללמידה, ומציע צלילה עמוקה לתוך עקרונות הפיזיקה, המתמטיקה והפסיכולוגיה. תערוכות המוזיאון נועדו לעורר חשיבה ביקורתית ולעורר סקרנות, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לטיול שטח עבור בתי ספר וקבוצות חינוכיות. הסברים אינטראקטיביים מלווים כל תערוכה, ועוזרים למבקרים להבין את העקרונות הבסיסיים של האשליות. גישה מעשית זו מבטיחה שהלמידה מרתקת ובלתי נשכחת, ומעודדת את המבקרים לחקור את משחק הגומלין המרתק בין מציאות לתפיסה.

תופעה עולמית

מוזיאון האשליות הוא חלק מרשת בינלאומית שצומחת במהירות, עם מיקומים בערים מרכזיות ברחבי העולם, כולל ניו יורק, דובאי, זאגרב ואפילו בתל אביב. כל מוזיאון חולק את אותו קונספט ליבה אך מציע תערוכות ייחודיות המשקפות את התרבות המקומית וההשפעות האמנותיות. המיקום של בודפשט, עם המורשת התרבותית העשירה והסצנה האמנותית התוססת שלה, מוסיף טעם משלו לתופעה העולמית, מה שהופך אותה לאטרקציה שחובה לבקר בה עבור מקומיים ותיירים כאחד.

מידע פרקטי

מוזיאון האשליות ממוקם במרכז העיר ההומה בבודפשט, נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית ומציע מגוון אפשרויות לכרטיסים שיתאימו לתקציבים שונים. הוא פתוח שבעה ימים בשבוע, מה שמבטיח שלמבקרים תהיה הזדמנות מספקת לחקור את נפלאותיו. לפני תכנון הביקור, מומלץ לבדוק באתר הרשמי של המוזיאון את המידע העדכני ביותר על שעות פתיחה, מחירי כרטיסים וכל אירוע מיוחד או תערוכות מתחלפות. בנוסף, המוזיאון מארח לעתים קרובות אירועים פרטיים ומסיבות יום הולדת, מה שהופך אותו למקום ייחודי לחגיגות.

אז אתם מוכנים להרפתקה גדולה, טובה ומדהימה יותר?

הזמנת כרטיסים אונליין

מחירי כרטיסים

פייסבוק

אינסטגרם

אימייל: info@museumofillusions.hu

כתובת: 1065,Budapest Bajcsy-Zsilinszky út 3

ראשון – חמישי:  19:00 – 10:00
שישי – שבת:  20:00 – 10:00

 

הזמנה אונליין

מחירי כרטיסים

ילד 0-5: חינם

סטודנטים וגמלאים: 3,400 פורינט

מבוגר: 4,900 פורינט
כרטיס משפחתי (2 מבוגרים + 2 ילדים): 14,500 פורינט
אנשים עם מוגבלויות: 3,400 פורינט (ההנחה חלה גם על מלווה ראשי אחד)

ברגל - מול הגלגל הענק

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה נמצאת בלב העיר – ליד האוקטגון ובמרחק

חגיגות יום אישטוון – St. Istvan's Day

חגיגות יום העצמאות של הונגריה: יום אישטוון  בכל שנה ב-20 באוגוסט, הונגריה מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות, מסורות לבביות ותחושה עמוקה של גאווה לאומית כשהיא

פארקי מים ואטרקציות למשפחה בבודפשט

בואו לגלות את פארקי המים הטובים ביותר באזור בודפשט בודפשט, בירתה הקסומה של הונגריה, ידועה לא רק בזכות האתרים ההיסטוריים שלה, מרחצאות התרמיים וחיי הלילה

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן