Booking.com

מלון מריוט – Budapest Marriott Hotel

שתף

לחוות את האלגנטיות הנצחית של בודפשט במלון Marriott Hotel Budapest! 

מלון מריוט בודפשט 5  כוכבים שוכן בלב בירת הונגריה הקסומה,

היכנסו לעולם שבו כל פרט מעוצב לשלמות. מהרגע שתיכנסו ללובי האלגנטי של המלון, המעוטר בעיצוב מעודן ואירוח חם, תרגישו ממש בבית. הצוות המסור מבטיח שהשהות שלכם תעלה על כל הציפיות, ויענה על כל צורך שלכם בחיוך רחב.

נצלול לרגע אל חדר האירוח או הסוויטה המפוארים במלון, שם מתמזגים נוחיות מודרנית בצורה חלקה עם קסם נצחי. תשקעו לתוך מצעי קטיפה ורוגע בסביבה מרווחת, המשקיף לנוף המדהים של נהר הדנובה או הנוף העירוני ההיסטורי.

פנקו את החושים שלכם במסע קולינרי במקומות האוכל יוצאי הדופן שלנו. מאוכל משובח, גריל ים תיכוני ועד נגיסות נינוחות בבר הטרקלין AQVA, כל מסעדה מציעה מגוון טעמים מפתה כדי לספק כל חך. התענגו על מנות הונגריות מסורתיות, מאכלים אהובים בינלאומיים וקוקטיילים באווירה של תחכום וסטייל.

המלון מצויד במיטב טכנולוגיה חדישה ונתמך על ידי צוות תכנון האירועים המומחה שלנו. בין אם מדובר בכנס תאגידי, חתונה מפוארת או חגיגה מיוחדת, צוות המלון יוודא שכל פרט יבוצע ללא דופי, ויותיר אתכם חופשיים להתמקד במה שחשוב ביותר.

לאחר יום עמוס בחוויות, תוכלו להירגע ולהיטען מחדש במרכז הבריאות של המלון, הכולל: חדר כושר, סאונה ובריכה מקורה. פנקו את עצמכם בעיסוי מרענן או פשוט הירגעו בסביבה השלווה, המחדשת את הגוף והנפש.

מיקומו המעולה של המלון בלב בודפשט מציע גישה נוחה לציוני הדרך האייקוניים ביותר של העיר, לרבות טירת בודה, גשר השלשלאות, אנדרטת הנעליים ובניין הפרלמנט. שיט עם  לג'נדה קרוז ברציף 7 יוצא ממש מתחת למלון, שדרת ואצי אוצה המפורסמת וחנויות הרחוב וכמו כן הסיורים והטיולים בעברית יוצאים בנקודת המפגש בגלגל הענק במרחק הליכה קצר מהמלון.

לרשימת הסיורים והטיולים בעברית היכנסו לקישור המצורף

הזמנה אונליין Booking

פייסבוק

אינסטגרם

אימייל: budapest.reservations@marriott.com

כתובת: 1052 Budapest, Apaczai Csere Janos u. 4, Hungary 

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה נמצאת בלב העיר – ליד האוקטגון ובמרחק

חגיגות יום אישטוון – St. Istvan's Day

חגיגות יום העצמאות של הונגריה: יום אישטוון  בכל שנה ב-20 באוגוסט, הונגריה מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות, מסורות לבביות ותחושה עמוקה של גאווה לאומית כשהיא

פארקי מים ואטרקציות למשפחה בבודפשט

בואו לגלות את פארקי המים הטובים ביותר באזור בודפשט בודפשט, בירתה הקסומה של הונגריה, ידועה לא רק בזכות האתרים ההיסטוריים שלה, מרחצאות התרמיים וחיי הלילה

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן