Booking.com

מלון קרלטון – The Ritz-Carlton

שתף

ברוכים הבאים לעולם של יוקרה שאין שני לו בבית מלון ריץ-קרלטון בודפשט! 

התפנקו לכם  במלון בריץ-קרלטון שם כל רגע הופך לזיכרון יקר. המלון שוכן בתוך היופי הקסום של הבירה התוססת של הונגריה, המלון האייקוני מזמין אתכם לחוות סימפוניה של יוקרה ותחכום שאין כמותו.

המלון ממוקם  בלב בודפשט מול הגלגל הענק, מרחק הליכה קצר ממדרחוב המפורסםVáci utca הידוע גם בשם רחוב האופנה של בודפשט, סמטת גוז'דו וקרוב לכל האטרקציות המובילות בבודפשט, בית הכנסת הגדול ברחוב Dohany, בית חב״דהשוק מקורה הגדול במרחק 3 תחנות בחשמלית 47/49 ועוד….

צעד אל האלגנטיות:

מהרגע שאתם נכנסים ללובי המפואר של המלון המעוטר בנברשות מעודנות וריהוט מפואר, אתם עטופים באווירה של אלגנטיות מעודנת. אז תנו לקסם הנצחי של בודפשט לשזור את הקסם שלה סביבך כשאתם יוצאים למסע של פינוק שאין שני לו.

לינה יוקרתית:

הירגעו והתחדשו בחדרי האירוח והסוויטות המפוארים, כל אחד מעוצב בקפידה כדי לספק את הנוחות והסגנון המרבית. בין אם אתם מתפעלים מנופים עוצרי נשימה של נהר הדנובה או מתענגים על השלווה של מצעי הקטיפה , כל פרט מעוצב כך שיעלה על הציפיות שלכם.

תענוגות קולינריים:

התענגו על אודיסיאה קולינרית במסעדות ברמה עולמית , שם שפים מופתיים יוצרים תפריטים משובחים בהשראת הטעמים העשירים של הונגריה ומחוצה לה. מחוויות גורמה משובחות ועד טרקלינים נינוחים המציעים קוקטיילים מלאכותיים, כל ארוחה היא חגיגה של טעם ותחכום.

ספא מפנק:

פנקו את החושים שלכם בספא המפואר, שם מחכה מקלט של שלווה. להירגע עם טיפולים מותאמים אישית בהשראת מסורות בריאות הונגריות עתיקות, או פשוט להתרווח באווירה השלווה של טרקליני המרגוע. כאן, כל רגע מוקדש לרווחתך ולהתחדשותך.

שירות ללא דופי:

במלון ריצ' קרלטון, השירות הגבוה קובע את הסטנדרט למצוינות באירוח. הצוות המסור של המלון מחויב לענות לכם על כל הצרכים שלכם ולהבטיח שהשהייה שלכם תהיה לא פחות מיוצאת דופן.

צאו לחקור את בודפשט:

צאו החוצה וגלו את היופי הקסום של בודפשט, כשהמלון משמש כבסיס לנקודת המפגש שלכם לכל הסיורים והטיולים המאורגנים עם מדריך בעברית. 

הזמנה אונליין Booking

פייסבוק

אינסטגרם

 אימייל: concierge.budrz@ritzcarlton.com

כתובת: Budapest, Erzsébet tér 9-10, 1051 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה נמצאת בלב העיר – ליד האוקטגון ובמרחק

חגיגות יום אישטוון – St. Istvan's Day

חגיגות יום העצמאות של הונגריה: יום אישטוון  בכל שנה ב-20 באוגוסט, הונגריה מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות, מסורות לבביות ותחושה עמוקה של גאווה לאומית כשהיא

פארקי מים ואטרקציות למשפחה בבודפשט

בואו לגלות את פארקי המים הטובים ביותר באזור בודפשט בודפשט, בירתה הקסומה של הונגריה, ידועה לא רק בזכות האתרים ההיסטוריים שלה, מרחצאות התרמיים וחיי הלילה

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן