Booking.com

מרחצאות גלרט – Gellért Thermal Bath

שתף

מרחצאות התרמיים גלרט בבודפשט

בודפשט, עיר הבירה של הונגריה, ידועה בזכות ההיסטוריה העשירה שלה, הארכיטקטורה המדהימה והמרחצאות התרמיים שלה. בין אלה, המרחצאות התרמיים גלרט בולט כתערובת שובה לב של עיצוב ארט נובו מעולה ומים תרמיים מרפאים. שוכן למרגלות גבעת גלרט בצד בודה של נהר הדנובה, בית מרחץ אייקוני זה היה יעד אהוב למקומיים ולמבקרים כאחד במשך כמעט מאה שנה.

הצצה להיסטוריה:

בית מרחץ גלרט פתח את שעריו לראשונה בשנת 1918, ומאז הוא קיבל את פני אינספור אורחים המחפשים רגיעה והתחדשות. בית המרחץ שואב את שמו מסנט גלרט, בישוף שמילא תפקיד משמעותי בהיסטוריה המוקדמת של הונגריה. הארכיטקטורה של מרחצאות גלרט היא עדות לתנועת ארט נובו, הכוללת אריחי פסיפס מורכבים, חלונות ויטראז' ופסלים היוצרים סביבה מדהימה ויזואלית ועשירה היסטורית.

מתקנים ומים תרמיים:

המרחצאות התרמיים גלרט מתהדרים במגוון רחב של בריכות מקורות וחיצוניות, כל אחת מלאה במים תרמיים הנשאבים ממעיינות טבעיים עמוק מתחת לעיר. המים ידועים בתכולת המינרלים שלהם, כולל: סידן, מגנזיום סולפטים ועוד, אשר מאמינים כי יש להם תכונות טיפוליות. המבקרים יכולים להתענג על החמימות המרגיעה של הבריכות התרמיות, הנעות בטמפרטורה בין קריר לחם, בהתאם להעדפות שונות.

אחד מגולות הכותרת של מרחצאות גלרט הוא האולם המרכזי האייקוני, המעוטר בפסיפסים צבעוניים וכולל בריכה מפוארת עם מפלי מים שוצפים. תפאורה מלכותית זו מספקת אווירה ייחודית ושלווה, המאפשרת לאורחים להירגע ולברוח מההמולה של חיי העיר.

טיפולי בריאות וספא:

בנוסף לבריכות התרמיות, מרחצאות גלרט מציעים מגוון שירותי ספא ובריאות כדי לשפר את החוויה הכוללת. המבקרים יכולים להתפנק בעיסויים, סאונות וטיפולים טיפוליים אחרים, המספקים גישה הוליסטית לרגיעה ולרווחה. הצוות המקצועי במרחץ גלרט מבטיח שהאורחים יוצאים בתחושה לא רק רעננים פיזית אלא גם רעננים נפשית.

פלא אדריכלי:

מעבר למים הטיפוליים שלו, המרחצאות התרמיים גלרט ידועים בזכות היופי הארכיטקטוני שלו. עוצב על ידי האדריכל ההונגרי הדגול Ármin Hegedűs, בית המרחץ משלב בצורה חלקה אלמנטים בסגנון ארט נובו עם מגע של השראה מזרחית. החלק החיצוני של הבניין, עם הכיפות, המגדלים והפרטים המורכבים שלו, יוצר חזית קסומה שמוסיפה לקסם הכללי של מרחץ גלרט.

מידע פרקטי:

לאלו המתכננים ביקור במרחצאות התרמיים גלרט, מומלץ לעיין באתר הרשמי למידע על שעות פתיחה, דמי כניסה וכל אירוע מיוחד או סגירת תחזוקה. בית המרחץ מציע אפשרויות שונות לכרטיסים, לרבות כניסות בודדות וחבילות מוזלות לקבוצות או ביקורים מרובים.

סיכום:

מרחצאות גלרט בבודפשט הוא לא רק מקום לטבול בו במים חמימים אלא יעד המשלב היסטוריה, ארכיטקטורה ובריאות בשילוב הרמוניה. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי ארכיטקטורה או סתם מישהו שמחפש רגיעה, מרחצאות גלרט מבטיחים חוויה בלתי נשכחת בלב בודפשט. טבלו את עצמכם בחיבוק הטיפולי של המים התרמיים שלו ותנו לאווירה הקסומה להעביר אתכם לעולם בו נראה שהזמן עומד מלכת.

הזמנת כרטיסים אונליין

פייסבוק

אינסטגרם

כתובת:  H-1118 Budapest, Kelenhegyi út 4

לינק לניווט👉

קו חשמלית 47/49 תחנת Szent Gellért tér

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה נמצאת בלב העיר – ליד האוקטגון ובמרחק

חגיגות יום אישטוון – St. Istvan's Day

חגיגות יום העצמאות של הונגריה: יום אישטוון  בכל שנה ב-20 באוגוסט, הונגריה מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות, מסורות לבביות ותחושה עמוקה של גאווה לאומית כשהיא

פארקי מים ואטרקציות למשפחה בבודפשט

בואו לגלות את פארקי המים הטובים ביותר באזור בודפשט בודפשט, בירתה הקסומה של הונגריה, ידועה לא רק בזכות האתרים ההיסטוריים שלה, מרחצאות התרמיים וחיי הלילה

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן