Booking.com

מרחצאות לוקאץ' – Lukacs Thermal Bath

שתף

מרחצאות לוקאץ': מקלט היסטורי של ריפוי בבודפשט

מרחצאות לוקאץ' שוכנות לאורך גדות נהר הדנובה בבודפשט, המרחצאות התרמיים של לוקאץ' עומדים כעדות לתרבות הספא העשירה של העיר ולמסירות ההיסטורית לרווחה עם שורשים של מאות שנים. המרחצאות התרמיים של Lukács התפתחו למקלט של רגיעה, המשלבים מים תרמיים מסורתיים עם שירותים מודרניים. מרחצאות לוקאץ' הינם מהעתיקים בהונגריה. הם הוקמו במאה ה-12 ושימשו מאז בעיקר כסגולה לריפוי. במהלך השנים אף פעל במקום בית חולים ותיירות מרפא זרמה מכל רחבי העולם.

שורשים היסטוריים:

למרחצאות התרמיים של Lukács יש היסטוריה רבת מעמד המתוארכת לתקופת ימי הביניים, מה שהופך אותו לאחד ממוסדות הרחצה העתיקים ביותר בבודפשט. המים התרמיים שלה זכו להכרה בסגולות הריפוי שלהם, ומושכים מבקרים המחפשים הקלה ממחלות שונות במשך מאות שנים. האמבטיה עברה שיפוצים משמעותיים במאה ה-19, תוך אימוץ סגנון אדריכלי ניאו-בארוק המוסיף נופך של הוד למתחם.

פלא אדריכלי:

החלק החיצוני של המרחצאות התרמיים של Lukács משדר שילוב מקסים של ארכיטקטורה היסטורית ומודרנית. הכניסה מעוטרת באלמנטים דקורטיביים, והמבנה כולל כיפה ייחודית, המשרה אווירה חזותית ומסבירת פנים. השילוב של סגנונות אדריכליים משקף את האבולוציה של האמבטיה לאורך השנים, ומציע למבקרים שילוב ייחודי של מסורת ונוחות עכשווית.

מים תרמיים:

החלק מרכזי בחוויית מרחצאות Lukács הם המים התרמיים שמקורם במעיינות הסמוכים, הידועים בתכולת המינרלים וביתרונות הטיפוליים שלהם. המים עשירים בסידן, מגנזיום ויסודות שונים, מאמינים כמקלים על כאבי פרקים ושרירים, משפרים את זרימת הדם ומקדמים רווחה כללית. הבריכות המרובות במתחם המרחצאות נותנות מענה להעדפות טמפרטורה שונות, ומאפשרות למבקרים להתאים אישית את חווית הרחצה התרמית שלהם.

בריכות ומתקנים:

המרחצאות התרמיים Lukács מתגאים במגוון של בריכות מקורות וחיצוניות, כל אחת מציעה חוויה ייחודית. גולת הכותרת היא בריכת השחייה הראשית, המלאה במים תרמיים העשירים במינרלים ומוקפת באדריכלות תקופתית מקסימה. מתחם המרחצאות כולל גם סאונות, חדרי אדים ומתקני בריאות נוספים כדי לשפר את החוויה הכוללת. מרחצאות Lukács מספקים סביבה שלווה ואינטימית, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים אווירה שלווה יותר.

אווירה אמנותית:

מעבר להצעות הטיפוליות שלו, המרחצאות התרמיים של Lukács ידועים במיצבי האמנות והפסלים הייחודיים שלו. מתחם המרחצאות משמש כחלל תרבותי, עם תערוכות מתחלפות ומיצבי קבע, המוסיפים נופך אמנותי לאווירה הכללית. המבקרים יכולים להעריך הן את התכונות המרפאות של המים התרמיים והן את האלמנטים האמנותיים התורמים לאופי המובהק של האמבטיה.

טיפים למבקרים:

כאשר מתכננים ביקור במרחצאות התרמיים של Lukács, מומלץ לבדוק את לוח הזמנים, שכן ייתכנו זמנים ספציפיים המוקדשים לרחצה לגברים בלבד או לנשים בלבד. בנוסף, זכרו להביא בגדי ים, מגבת וכל אביזרים אישיים הנדרשים לחוויה נוחה. תשקלו להתפנק עם עיסוי מרגיע או טיפול ספא לשכבה נוספת של התחדשות.

סיכום:

המרחצאות התרמיים של Lukács עומדים כעדות חיה למחויבותה של בודפשט לשמר את תרבות הספא ההיסטורית שלה תוך אימוץ מגמות בריאות מודרניות. עם המים הטיפוליים, הארכיטקטורה הייחודית והאווירה האמנותית שלו, המרחצאות התרמיים של Lukács מזמינים את המבקרים לטבול בנווה מדבר שליו שבו היסטוריה, בריאות ורוגע משתלבים זה בזה. בין אם מחפשים התחדשות פיזית או בריחה תרבותית, המרחצאות התרמיים של לוקאץ' מבטיחים חוויה מיוחדת במינה בלב בירת הונגריה.

הזמנת כרטיסים אונליין

פייסבוק

אינסטגרם

שליחת אימייל

כתובת: Frankel Leó út 25-29, Budapest, 1023

לינק לניווט 👉

הזמנת כרטיסים אונליין

מחירון

שני – שישי

מבוגר – 4,800 פורינט

סטודנט/גמלאי(בהצגת תעודה) – 3,400 פורינט

משעה 17 בערב – 3,400 פורינט

סופ"ש וחגים

מבוגר – 5,200 פורינט

סטודנט/גמלאי (בהצגת תעודה) – 4,500 פורינט

משעה 17 בערב – 4,500 פורינט

מחיר השכרת חפצים

מגבת – 6,000 פורינט

חלוק רחצה לזוג (עד 3 שעות) – 12,000 פורינט

כפכפים – 4,000 פורינט

כובע רחצה – 2,000 פורינט

בגד ים גברים/נשים – 6,000 פורינט

כספת – 1,100 פורינט

לוקר – 1,000 פורינט

מסאג'

מסאג' ארומטי – 6,000 פורינט 20 דקות / 10,000 פורינט 45 דקות

מסאג' מרענן – 6,000 פורינט 20 דקות / 10,000 פורינט 45 דקות

 

 

 

קו אוטובוס 9 תחנת budai hídfő H

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה נמצאת בלב העיר – ליד האוקטגון ובמרחק

חגיגות יום אישטוון – St. Istvan's Day

חגיגות יום העצמאות של הונגריה: יום אישטוון  בכל שנה ב-20 באוגוסט, הונגריה מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות, מסורות לבביות ותחושה עמוקה של גאווה לאומית כשהיא

פארקי מים ואטרקציות למשפחה בבודפשט

בואו לגלות את פארקי המים הטובים ביותר באזור בודפשט בודפשט, בירתה הקסומה של הונגריה, ידועה לא רק בזכות האתרים ההיסטוריים שלה, מרחצאות התרמיים וחיי הלילה

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן