Booking.com

מרחצאות רודאש – Rudas Thermal Bath

שתף

מרחצאות התרמיים רודאש בודפשט

מרחצאות רודאש שוכנות לאורך הגדות הציוריות של נהר הדנובה בבודפשט, הונגריה. המרחצאות התרמיים רודאש עומדים כעדות להיסטוריה העשירה של העיר ולמחויבות המתמשכת לרווחה. בתור אחד המרחצאות התרמיים העתיקים ביותר בבירת הונגריה, רודאש מרגיע ומרגש את המקומיים והמבקרים כאחד במשך מאות שנים עם השילוב הייחודי שלו של השפעות ארכיטקטוניות עות'מאניות ורנסנס, בשילוב עם התכונות הטיפוליות של המים התרמיים שלו, מרחצאות תרמי רודאש מציעים חווית ספא סוחפת ובלתי נשכחת באמת.

משמעות היסטורית:

מרחצאות רודאש נבנו במאה ה-16 במהלך הכיבוש העות'מאני של הונגריה. למרחצאות התרמיים של רודאש יש עבר סיפורי שמוסיף שכבה נוספת של תככים לקסם המודרני שלו. המבנה המקורי, שהוזמן על ידי Lala Kara Mustafa Paşa, ממזג בצורה חלקה סגנונות אדריכליים עות'מאניים רנסנסיים, ויוצר סביבה בולטת ויזואלית ועשירה מבחינה תרבותית. במהלך השנים, האמבטיה עברה מספר שיפוצים, תוך שימור הקסם ההיסטורי תוך שילוב נוחיות מודרנית.

פלא אדריכלי:

עם הכניסה למרחצאות התרמיים של רודאש, המבקרים מועברים לממלכה שבה מתלכדים היסטוריה ויוקרה. הבריכה הראשית המתומנת, שבראשה כיפה מפוארת הכוללת חלונות ויטראז', לוכדת את תמצית עידן הרנסנס. משחק הגומלין של אור וצל יוצר אווירה שלווה, ומשפר את האווירה הכללית של בית המרחץ. השילוב של קירות אבן עתיקים ומתקנים עכשוויים מציג את המחויבות של בודפשט לשמר את המורשת שלה תוך מענה לצרכים של קהל מודרני.

מים תרמיים ובריאות:

המשיכה העיקרית של המרחצאות התרמיים רודאש טמונה במים התרמיים הטבעיים שלו, הידועים בסגולות הריפוי שלהם. המים התרמיים, שמקורם בעומק האדמה, עשירים במינרלים וזכו לשבחים על היתרונות הטיפוליים שלהם. המבקרים יכולים להתפנק בבריכות שונות עם טמפרטורות שונות, מבריכת הצלילה הקרירה הממריצה ועד לחמימות המרגיעה של המרחצאות התרמיים. מאמינים שההרכב העשיר במינרלים של המים מקל על מתח שרירים, משפר את זרימת הדם ומקדם רגיעה כללית.

חוויות ייחודיות:

המרחצאות התרמיים רודאש מציעים מגוון חוויות בריאות מעבר לבריכות התרמיות המסורתיות שלו. תפריט הספא כולל מגוון עיסויים, טיפולי גוף וטיפולי בריאות. האורחים יכולים לבחור בטיפולים ייחודיים המשלבים מרכיבים מקומיים, כגון בוץ תרמי הונגרי או שמנים ארומטיים, המשפרים את החוויה החושית הכוללת. המטפלים המיומנים מבטיחים שכל טיפול מותאם לצרכים האישיים של האורחים, ומספקים מפלט מותאם אישית ומרענן.

גג פנורמי:

אחד מגולות הכותרת של המרחצאות התרמיים רודאש הוא מרפסת הגג הפנורמית שלו, המציעה נופים עוצרי נשימה של קו הרקיע של בודפשט. המבקרים יכולים להירגע בבריכה התרמית על הגג תוך כדי טבילה ביופייה של העיר, קסומה במיוחד במהלך השקיעה. השילוב של בית המרחץ ההיסטורי מול הנוף העירוני המודרני יוצרת סצנה שובת לב המשלבת את הפיתוי הנצחי של בודפשט.

סיכום:

המרחצאות התרמיים רודאש בבודפשט עומדים כעדות למורשת התרבותית העשירה של העיר ולמחויבות לרווחה הוליסטית. עם השילוב הייחודי שלו של היסטוריה, ארכיטקטורה ומים טיפוליים, רודאש מציע למבקרים חווית ספא שאין שני לה. בין אם אתם מחפשים רגיעה בבריכות התרמיות, התפנקות עם טיפולי ספא, או פשוט רוצים לטבול את עצמכם בהיסטוריה הכובשת של המקום, המרחצאות התרמיים רודאש מספקים נווה מדבר שליו בלב בודפשט, ומזמין את כולם להצעיר את גופם ונשמתם.

שימו לב כי יש ימים שאפשר רחצה בנפרד נשים/גברים.

הכניסה מותרת לילדים מעל גיל 14!!!

פייסבוק

אינסטגרם

כתובת: Döbrentei aluljáró, Budapest, 1013

לינק לניווט👉

מרחצאות בריאות – כל השבוע 20:00 – 06:00
מרחצאות טורקיות משותפות
חמישי – 20:00 – 13:00
שישי – 20:00 – 11:00
שבת – ראשון -20:00 – 06:00
מתחם הוולנס הפרדה

קו מטרו M1 תחנת Széchenyi fürdő

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה נמצאת בלב העיר – ליד האוקטגון ובמרחק

חגיגות יום אישטוון – St. Istvan's Day

חגיגות יום העצמאות של הונגריה: יום אישטוון  בכל שנה ב-20 באוגוסט, הונגריה מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות, מסורות לבביות ותחושה עמוקה של גאווה לאומית כשהיא

פארקי מים ואטרקציות למשפחה בבודפשט

בואו לגלות את פארקי המים הטובים ביותר באזור בודפשט בודפשט, בירתה הקסומה של הונגריה, ידועה לא רק בזכות האתרים ההיסטוריים שלה, מרחצאות התרמיים וחיי הלילה

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן