Booking.com

עוברים למרכז העיר

שתף

את המעבר מהמלון לדירה עשינו בחשמלית, את הכרטיסים אפשר לקנות במכולת והמחיר הוא 330 פורינט לכרטיס, אפשר גם לרכוש כרטיסים בחשמלית עצמה מהנהג/ת ואז המחיר יקר יותר, 400 פורינט לכרטיס. הגענו לעיר, הדירה התבררה כמוצלחת במיוחד, היא הייתה ממוקמת בדיוק על הציר של מרכז העיר דברצן. הכל מסביב היה כל כך יפה! מזרקות מכל הכיוונים, בניינים יפים, בתי קפה ומסעדות.

קניות קניונים ואוכל בין לבין

לא שכחנו את המטרה המשנית של הטיסה, קניות כמובן!! הורדנו את התיקים וחדורי מטרה הלכנו ישר לקניון – Debrecen Fórum, מסע הקניות התחיל. קניתי לילדים הרבה מהכל, הכל ממש ממש זול, צהריים אכלנו ב-kfc, הכי פשוט הכי קל, משם חזרה לדירה להניח את כל הקניות, אבל לא סיימנו בזה. את החנות sport direct זכרנו לטובה מבודפשט, ביררנו כמובן מבעוד מועד שהיא נמצאת גם שם ויצאנו לפשוט עליה, המחירים גם שם היו ממש זולים! נייק, אדידס, בגדים, נעליים, כל מה שרצינו.
בזאת פחות או יותר סיימנו את היום הזה, חזרנו לדירה ויצאנו עוד פעם אחת בערב, הסתובבנו קצת ליד Drink Bar Mokka, שם גם יש מזרקות בצבעים שיוצאות מצד לצד ויוצרות גשר שאפשר לעבור דרכו.
למחרת בבוקר הלכנו לאכול ב the box, לא מבינה איך לא נכנסתי למקום הזה בבודפשט, דונטס מעולה, מילקשייק נוטלה מעולה, סנדוויץ גבינת קממבר טעים בטירוף, טוסט עם 3 סוגי גבינה וחרדל דיז’ון וואו, לימונדה מעולה ,מילקשייק אוכמניות מעולה ומקרוניס ענקי בטעם עוגת גבינה מעולההההה, ואם נמאס לכם לשמוע מעולה אתם צודקים אבל אל תוותרו על the box, אם חשבתי שמיסטר פאנק ומיס בייגל זה וואו אז זה כפול. ממשיכים במשימת הקניות, הלכנו לנסות את קניון השני Debrecen Plaza, אמ;לק: מיושן – לא המקום לקניות.
הייתה חנות ספורט שקנינו נעלי אולסטר גבוהות במחיר של 9999 פורינט, פפקו, וזהו בערך. מה שכן מצאנו שם וזאת הייתה גולת הכותרת של הקניון הזה, זה הבאולינג, שעת משחק בצהריים לשלושתינו יחד עלתה 3500 פורינט – כלום כסף ביחס לארץ, אנחנו ממש אהבנו ואפילו חזרנו ביום האחרון לטיול אחה"צ לשעת משחק נוספת.

משם המשכנו חזרה לפורום להשלים עוד קצת קניות ולהתגבר על האכזבה מדברצן פלאז'ה, קנינו עוד כמה דברים וחזרנו לדירה בערב הילדים רצו פיצה ומצאנו את Pizza Via, הזמנו 2 מגשים ויחד עם הטיפ הנזק היה 2750 פורינט. למחרת קמנו והתפנקנו בכמה משקאות בסטרבאקס, משם ישר לפארק האתגרי Round Forest Adventure Park, בכדי להגיע לפארק צריך לקחת את קו 45, אנחנו גאונים שכמותנו טעינו בכיווון 🤪 לא קרה כלום, חוויה בפני עצמה 😆. ירדנו, לקחנו את הקו מהצד השני, כמובן שהיינו צריכים גם לקנות כרטיסים מחדש, וסוף סוף הגענו לפארק. בילינו בערך חמש שעות נחמדות וחזרנו למרכז. בדרך קרץ לנו שוב השלט של הקניון, אז פשוט ירדנו והלכנו לאכול בבורגר קינג, עוד קצת מתנות לאלה שנשארו בארץ וחזרה לדירה. למחרת היה היום האחרון לטיול שלנו וניסינו להספיק את כל מה שנשאר לנו ברשימה, הלכנו לראות את הכנסיה האדומה, Ady park, Reformed Great Church of Debrecen, בניין העירייה, הסתובבנו גם סתם ככה ברחובות וגילינו כמה כנסיות יפות שלא מוזכרות בשום אתר למטיילים, אפילו מבנה המשטרה יפה שם, הלכנו לראות את המוזיאון Déri Museum, אחרי הצהריים הלכנו לשחק באולינג קניות אחרונות כי איך אפשר אחרת וארוחת ערב. בלילה יצאנו שוב לסיבוב מזרקות בחושך, משקה סטארבקס אחרון, ולדירה לישון. הטיסה בשעה 6:10 בבוקר.

חזרה הביתה

את המונית לשדה הזמנתי דרך המייל מחברת fonixtai, המייל שלהם הוא Fonixtaxi@fonixtaxi.hu, הם היו אדיבים ומסודרים, קבעו איתנו את נקודת האיסוף, המונית חיכתה לנו בדיוק בשעה 4:00 לפנות בוקר, הנסיעה עלתה 3500 פורינט. בגלל כל הקניות הוספתי פריורטי לשלושתנו כך שלכל אחד מאיתנו היה מותר לקחת גם טרולי לתא הנוסעים, דילגנו על שלב שליחת המזוודות בצ'ק אין והגענו ישר לבידוק הביטחוני, שם בדקו אותנו טוב טוב. הדיוטי פרי של שדה התעופה בדברצן ממש קטנטן ואין בו כמעט כלום, למזלנו אוכל וחטיפים קניתי מראש, בדיוטי פרי קניתי רק מים ב-430 פורינט לעומת 99 פורינט במרכז העיר דברצן, מה שנותן קצת מושג על הבדלי המחירים. זהו, בזאת הסתיימה לה חופשת הקיץ הספונטנית שלנו, הילדים נהנו מעל ומעבר, אני נהנתי, הבאנו מתנות לכל מי שהשארנו בארץ, וחזרנו עם מלא חוויות וטעם של עוד.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

את כל השאר אתם מכירים?

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment

הדירה של עלמה –  Alma Luxury Apartment דירה להשכרה לטווח קצר נמצאת ברובע 06 בבודפשט – Terezváros. הדירה נמצאת בלב העיר – ליד האוקטגון ובמרחק

חגיגות יום אישטוון – St. Istvan's Day

חגיגות יום העצמאות של הונגריה: יום אישטוון  בכל שנה ב-20 באוגוסט, הונגריה מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות, מסורות לבביות ותחושה עמוקה של גאווה לאומית כשהיא

פארקי מים ואטרקציות למשפחה בבודפשט

בואו לגלות את פארקי המים הטובים ביותר באזור בודפשט בודפשט, בירתה הקסומה של הונגריה, ידועה לא רק בזכות האתרים ההיסטוריים שלה, מרחצאות התרמיים וחיי הלילה

צרו קשר

גיל 0546818813 

איציק 0587353822

הצטרפו לקבוצות שלנו!

אין להעתיק תוכן מהאתר, מפר תנאים אלו מסתכן בתביעה משפטית © כל הזכויות שמורות לבודפשט איי אל.

רגע רגע, לפני שאתם יוצאים...
צריכים סים? הסעה? סיור? דברו איתנו!

דילוג לתוכן